ثبت شرکت در عمان
نوشته شده توسط : شرکت تجارت طلایی عمان

ثبت شرکت در عمان | به طور طبیعی ثبت شرکت در هر کشوری دارای قواعد خاص آن شرکت و یا حتی منطقه تجاری می باشد. شرکت تجارت طلایی عمان خدمات خود در زمینه ثبت شرکت در عمان را به شما در قالب ذیل ارائه می نماید.

ثبت شرکت شما در عمان توسط ” شرکت تجارت طلایی عمان

  1. امکان اخذ اقامت برای سهامداران

  2. انجام فعالیت های تجاری چند منظوره

  3. معاف از مالیات

  4. معافیت از هرگونه محدودیت از نظر آوردن، تبادل و انتقال ارز خارجی

  5. معافیت از مقررات قانون نمایندگی تجاری

  6. افتتاح حساب بانکی در عمان جهت تبادلات مالی

  7. دریافت کارت بازرگانی عمان جهت انجام عملیات صادرات و واردات

شرکت از اجتماع ۲ یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند.

ثبت شرکت در عمان

بر اساس قانون تجارت در عمان ( فرمان سلطنتی ۹۰/۵۵ )، ملت های خارجی مجوز شرکت در فعالیت های بازرگانی عمان قبل از اخذ مجوز تجارت مطابق با قانون تجارت ( طبق ماده ۲۴ ) را ندارند. بنابر ماده ۲۵ قانون تجارت مجوز تاسیس شعب یا ثبت شرکت در عمان در فعالیت های بازرگانی، به جز از طریق نماینده عمانی کسی که در عمان سمت بازرگان دارد و یا با قانون تجارت در عمان آشنایی دارد امکان پذیر نمی باشد.

نحوه ثبت شرکت در عمان

ثبت شـرکت در عمان می تواند به عنوان یکی از بهترین راهها و همچنین مطمئن ترین راه برای افرادی باشد که قصد مهاجرت به عمان را دارند و شرایط دیگر مهاجرت برای آنها میسر نمی باشد که در این صورت افراد می توانند از طریق ثبت شرکت در عمان اقدام نمایند اما نکته حائز اهمیتی که در اینجا وجود دارد این است که افرادی که قصد ثبت شرکت در عمان را دارند باید شرایطی را دارا باشند تا بتوانند برای ثبت شرکت در عمان اقدام نمایند و از این طریق به اقامت و تابعیت عمان دست یابند اما نکته دیگری که وجود دارد این است که فرد متقاضی باید برای ثبت شرکت در عمان بیزینس پلن قوی ارائه نماید تا بتواند فعالیت اقتصادی خود را آغاز نماید و از این طریق به سودآوری لازم دست یابد.

ثبت شرکت در عمان دارای مزایای بسیار زیادی می باشد از افتتاح حساب بانکی بین المللی گرفته تا اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در عمان ، همگی امکان پذیر می باشد. مشاوران و وکیل مهاجرت به عمان با ثبت شرکت در شرکت تجارت طلایی عمان بهترین راه حل را برای ثبت شرکت بین المللی در عمان به شما پیشنهاد می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: